
ZÁKLADNÍ ÚVODNÍ ŠKOLENÍ
Vítáme vás v
Lifetsyles MLM!
Vítáme Vás . V Lifestyles MLM můžete
najít cokoliv.
Co chcete vy?
Pokud
chcete vytvořit dlouhodobý příjem ( přivýdělek ke svému
zaměstnání), nelze však rychl zbohatnut, čtěte
dál.
Postupně vás seznámíme se základy MLM. Tato
prezentace vám usnadní první kroky v Lifestyles. Používáme základní systém
Lifestyles.Vše je založeno na duplikaci/kopírování tohoto v
praxi již ověřeného Lifestyles sytému. Změna je však život, těm se nabráníme a systém neustále zdokonalujeme.
Jak začít?
1.Víte ja chutná Intra? Užíváte vy a váš
partner výrobky Lifestyles? Pokud ano, můžete začít. Máte totiž
to nejcennější - své zdravotní zkušenosti a svůj příběh. Pokud ne, získejte. Bez
toho v Intře nelze začít, a pokud ano dříve nebo později se k tomu vrátíte, tak proč ztrácet čas??
2.Váš "sponzor", člověk, který vás s Introu seznámil, vám nastíní první kroky. Pokud ne, vyberte si svého poradce - aktivního člověka ze
své sponzorské distribuční línie
(lidé z vaší struktury nad
vámi) a ptejte se.
3. Už máte svého sponzora? Fajn.
Sponzor s vámi domluví podmínky vstupní spolupráce( termíny, postupy, možnosti, atd.).
Měl by
být oporou v začátcích. Pomůže vám získat zbožiznalectví a prodat první výrobky, naučí vás prezentaci Lifestyles. Platí, že zájem
a energie vychází z vás. Jeho úkolem je naučit základy. Pak už
pracujete samostatně. Vytváříte si klientelu a svůj tým. Nejste ale nikdy
sami. Vždy tu bude pomoc Lifestyles, produkt Intra a sponzoři.
4.Máte už
své "proč?"( cíl) a užíváte výrobky Lifestyles? Pokud
ano, můžete začít.
5.Závěrem to
nejdůležitější! Získali jste podporu svého životního
partnera? Bez jeho podpory a pomoci nemáte naději na trvalý
úspěch. Přemýšlejte o tom.
NÁVOD NA ÚSPĚCH - OSM KROKŮ SPONZORA
1. Stanovte si váš velký Cíl.
Cíl: napište si svůj cíl.Má být časovaný, napsaný a hlavně Váš. Určete si sami své hodnoty, pak si naplánujte jak často a kdy chcete budovat kariéru Lifestyles.
A jaké jsou vaše cíle v kariéře Lifestyles? Podívejte se na plán kariéry Lifestyles.Pro vás je to důležité kam chcete dojít. Cíl má být GMD!
Už máte napsané vaše cíle?
Napište si je! Co je psáno to je dáno.
Pokud si je nyní nenepíšete nemá smysl pokračovat dál.
2. Databáze .
Každý výrobek má svého zákazníka.I vaše Intry, váš speciální balíček Lifestyles, který chcete prodat. Výrobky se však samy neprodají, proto vytvořte databázi všech vašich potenciálních klientů. Nikoho nevynechávejte. Každý den jej doplňujte, každý den se snažte seznam rozšířit. Je to váš největší kapitál. Zdrojem jsou vizitky a doporučení známých a známých vašich známých. Rodinu a přátele si napište zvlášť.
3.Plánování času.
Se svým sponzorem si naplánujte společné aktivity na celý měsíc. První tři schůzky vám pomůže domluvit váš sponzor. Sponzor vám tedy předvede v praxi dvě prezentace( dělejete si poznámky). Třetí už prezentujete sami. Sponzor je s vámi a pomáhá. Po setkání vše společně analyzujete.
4.Pozvání.
Jak pozvat a oslovit co jak nejvíce lidí v co jak nejkratším čase? Klasicky je nejlepší se pozvat .Vše domluvíte telefonicky, požádejte o to svého sponzora.
Možnosti jsou dnes dvě:
Klascký. Ideální je pozvat vaše známé k vám na posezení nebo se pozvat k nim. Se sponzorem jim představíte Lifestyles a Intru. Provádíte takzvané KR -Kvalifikační rozhovory. Později můžete také osobně pozvat své klienty na veřejnou zdravotní nebo obchodní prezentaci.
Moderní a kybernetický. Vyprávíte svůj příběh a dále předáte vizitku. Tím pozvete potenciálního klienta na svou www prezentaci , svou internetovou stránku www.my intrasite.com/vaše jméno.
Dosledování
a kontaktu s otázkou "Jak se vám to líbí a jak jste se rozhodl?" se však nevyhnete nikdy.
5.Prodejní rozhovor.
Má být přátelský, stručný, jasný a přehledný. Sponzor vám rozhovor ukáže 2x v praxi. Vše si poznamenejte, pak natrénujte se svým sponzorem. Rozhovor můžete nanečisto předvést sponzorovi. Pak to vyzkoušejte v praxi.
Úvodem se představíte. Kdo jste a co nabízíte. Pokud znáte potřeby vašeho klienta, velmi vám to pomůže. Zdůrazníte pak příležitosti a výhody šité na míru. Pokud cítíte zájem ptejte se. Líbí se vám Intra? Koupíte si ji? Brání vám ještě něco? Líbí se vám Lifestyles?
Naučte
se s radostí prezentovat výhody produktů Lifestyles a výhody
spolupráce. Naučte se brilantně svůj příběh o INTRA a
Lifestyles. Máte na to!
Pamatujte pokud vám někdo odpoví NE, není to tragédie ale výhra! Neztrácíte tím drahocenný čas a můžete oslovit další zájemce. Život jde dál. Vždyť na světě jsou miliardy lidí. První roky se v Lifestyles jen učíte. Neberte se příliš vážně.
Nikdy to však nevzdávejte!
6. Dosledování.
V MLM je 90 % nováčků neúspěšných. Je to proto, že nepochopili, že není špatná prezentace, je jen špatné dosledování prezentace. Nerozhoduje vzdělání a zkušenosti. Rozhoduje zda prodejní rozhovor dokončíte dosledováním do druhého dne! Tip! Klientovi půjčíte materiály a druhý den si je vyzvedněte a proveďte dosledování. Neváhejte požádat o pomoc svého sponzora.
Klienta požádejte o jeho rozhodnutí. Pokud ho přesvědčíte, že Intru potřebuje vyhráli jste.
Může si jen koupit Intru(1 kus) nebo Intry 3 nebo startovací balíček Lifestyles.
Tip. Dosledování naplánujte ihned druhý den po prezentaci, POKUD TO JE JEN TROCHU MOŽNÉ.
Pokud budete nabízet obchod Lifestyles, setkáte se s několika druhy vašich POTENCIÁLNÍCH spolupracovníků. Budou to tzv."Slibotechny". Všeználci. Prodejci. Tvůrci sítě jsou však ideální. Vybírejte si spolupracovníky s vysokým EMOČNÍM KOEFICIENTEM A AUTOMOTIVACÍ.
7. Argumentace a námitky.
Nemám finance. Je to drahé. Zdůrazněte poměr mezi cenou a hodnotou INTRY.
Nemám čas? Vždy je něco za něco.
Nasytí se trh , bude v tom každý. MLM se rořšířuje aritmetickou řadou, vždy někdo ztratí práci a bude hledat šanci. Ale ne všichni.
Mám málo známých .Neuvažujte kdo je vhodný , kdo ne.
Je to hra , pyramida podvod. V letadlech jsou odměny za vstupní poplatky lidí a za nové lidi, chybí rychloobrátkový produkt. My v Lifestyles máme INTRU, máme produkt. Pokud jste odměnováni za produkty, obrat a kvalitu není na tom nic zlého.
Už jsem se spálil. Koho to byla chyba? Nejde o to že jste se spálili, jde o to chyby neopakovat. Nebo o vaši pohodlnost?
Krachne to: Lifestyles je aktivní již 20 let, bude prosperovat dál, s vámi i bez vás.
Nehodím se na to. Nebojte se, naučíte se to. Odvahu.
8. Internet a informační věk.
Každý poradce v Lifestyles má nyní svou internetovou stránku! Vaše www.myintrasite.com/vašejméno , slouží jen vám! V Lifestyles má každý váš spolupracovník svou INTRA stránku. Příklad naleznete na
Touto metodou máme šanci zvýšit množství oslovených lidí. Váš sponzor nebo pobočka Lifestyles vás naučí pracovat s internetem a svou stránkou.
Závěrem.
Chcete li změnit svůj život, naučte se pozitivní přístup k životu. Pokud si budte věřit a budte i pozitivně myslet budete mít úspěch. Všechny překážky jsou jen ve vás, jsou to vaše obavy a výmluvy.
Tip. Pokud budete své potíže přenášet dál na své klienty a spolupracovníky, budou vás pravděpodobně kopírovat a nebudete mít úspěch.
Nevzdávejte to.
Zdraví
vás vaši sponzoři.
Manželé Činčalovi